onsdag 29. august 2007

Slitsom dag

Huff, jeg har hatt en slitsom og småkjip dag i dag. Egentlig uten grunn. Men noen dager må jo nødvendig være kjipere enn andre. Ellers hadde vel ikke de bra dagene vært så bra?

Julia og jeg skulle hente en PC-skjerm fra jobben til Kristoffer i dag. Julia var snill og lagde kaffe til oss før vi dro. Men på en eller annen mystisk måte smakte det bare kokt melk. Julia var helt sikker på at hun hadde hatt oppi kaffe først, og melk etterpå. Men selv om jeg rørte rundt i kaffen, så smakte det ikke noe annet enn melk. Merkelige saker.

Vel, vi fant Kristoffer på Blindern etter en stund og mye kaving. Så skulle jeg kjøre Julia ned på jobben med den nye skjermen (som ikke var flatskjerm, noe jeg innbilte meg. Dumme meg). Det gikk jo greit, men jeg merka at jeg var stressa og amper. Men vi kom da fram. Julia fikk skjermen sin. Og jeg dro tilbake til Blindern for å ha kollokvie med tre andre i klassen.

Jenter er skravlete. Vi er et godt bevis. Kom ikke i gang før etter 45 min med småprat. Haha! Men så ble det litt tolketrening da. Det er jo en bra ting. Jeg føler at jeg må jobbe masse med tolkinga mi. Litt slitsomt. Men sånn er det vel. Kanskje jeg blir en bra tolk til slutt?

Videre dro jeg til hudlegen på Trollåsen. Samme beskjedene som alltid. Kjedelig.

Og så kjørte jeg hjemover. Stakk innom butikken på veien og la igjen litt penger. Jeg har kjøpt skikkelig husmannskost til når Ida kommer på besøk litt senere. Vi skal spise kjøttkaker! Og så skal jeg hjelpe henne å flytte noen saker opp til hennes nye bopæl.

Jeg har pugga tegn, sett på tegnspråknyhetene fra i går, og nå skal jeg lese. Jeg prøver å være litt flink og holde meg til ukesplanen min. Jej.

Satser på at dagen blir bedre etter hvert. Håper det i hvert fall.

Jeg er trøtt.

Ingen kommentarer: