søndag 26. august 2007

Bilde-serie

Jeg stjeler søte bilde-serie-idéen av Ithil, bare for moro. Bildene er litt mørke, jeg orka ikke være perfeksjonist i kveld:

1. Hva leser du akkurat nå?
*kremt* Den er fra i fjor ja. Jeg har ikke vært veldig flink til å lese pensum. :P Jeg lover å komme sterkere tilbake.

































2. Hvilken farge har du på tannbørsten din?

Pick and choose, sier jeg bare. Aner ikke hvilken jeg har brukt, bruker eller burde bruke. :) Men utvalget er da blå, gul og grønn.



















3. Ta et bilde ut av stuevinduet ditt.

Jeg tenkte at det ikke kom til å være noe å poeng å ta bilde ut i natta, men jeg skal sannelig ikke undervurdere lang lukkertid på kameraet, dette ble jo bra! Og det blir ut hybelvinduet, min egendefinerte stue.



















4. Ser du bunnen av skittentøyskurven din?
Jeg ser nesten bunnen. Det er ikke lenge siden jeg vaska klær.



















5. Ta et bilde av noe du nylig har kjøpt deg.
Fine, røde genseren som jeg kjøpte i København. Motivet bak var ikke med, det laget jeg og trykka på selv i dag! :D



















6. Hvordan ser senga di ut akkurat nå?
Den er faktisk nesten redd opp. Det er et sjeldent syn, og ganske tilfeldig. Litt kamerating i den også, siden jeg ikke har så mange andre steder det passer å oppbevare ting midlertidig.




















7. Hvordan ser det ut inne i kjøleskapet ditt?
Altså, det er kun de to nedereste hyllene som er mine. Jeg deler med han jeg bor med.



























8. Ta et bilde av kjæledyret/babyen din.
Jeg har ingen baby, og kjæledyret mitt bor ikke hos meg. Men jeg har bilde av søte Pepsi i klassisk kose-seg-stilling.



















9. Ta et bilde av noe du misliker der du bor.
Arrrg, jeg hater alle ledningene som slenger. Skulle ønske det fantes en genial måte å stue dem bort på.



















10. Ta et bilde av noe du liker spesielt godt der du bor.
Jeg er veldig glad i TV'n, forsterkeren, DVD-spilleren, VHS-spilleren (!) og høytalerne mine. En bra kjøp. <3



















Det var det. Morsomt!

3 kommentarer:

ithil sa...

TRE tannbørster? :O

Hvordan fikk du trykket motiv på genseren? :)

Ooooog... Flink pike som fikk til et langt bildeinnlegg ;)

Martine sa...

Ja. Tre tannbørster. Jeg troooor en er Julia sin. Og en er min gamle. Og en er min nye. Tror jeg må rydde opp der snart. *ler*

Motivet har jeg trykket på genseren ved hjelp av sjablonger og klesmaling. Veldig morsomt!

Takk for skryt. Er fryktelig stolt av det lange innlegget med masse bilder. Tok en halv evighet, men var verdt det. *smile* Takk for inspirasjon!

julia umulia sa...

skulle til å si det: den gule er MIN.