onsdag 22. august 2007

Skravledag

I dag har jeg møtt mange forskjellige mennesker, og kan trygt si at skravla har gått i ett! *ler* Det er koselig å møte folk jeg ikke har sett på lenge.

Jeg fikk kaffeplante av Julia i dag! :D Jeg håper virkelig at den klarer seg hos meg. Jeg har en tendens til å bare la gardinene være igjen. Nå må jeg prøve å huske å ha de åpne så planta får sol. Julia sa at siden jeg er såpass kaffenerd, så syns hun at en kaffeplante var det eneste jeg manglet. *ler*

Så nå skal jeg, i følge Julia, vente i et år for så å høste kanskje fire kaffebønner jeg kan tørke og lage kaffe av. HAHA! Hadde jeg hatt min egen mobiltelefon kunne jeg tatt bilde av den. Den er fin! Men det får være inntil videre.

En bra dag. Og det har vært fint vær! Jeg har gått med shorts i hele dag. Hurra!

3 kommentarer:

julia umulia sa...

Om våren og sommeren får den etter en stund hvite blomster som dufter jasmin.

mamma sa...

Hallo vennen

Long time, no see....
Alt vel med deg og kaffeplanten? Her er det full rulle - som vanlig. Fatter ikke hvor tiden blir av. Henger ikke helt med. I natt har talen ev sangen som jeg skal lage til Jörgen svirret oppe i hodet på meg. Må jo begynne å tenke ut noe snart. Er ikke lett for den mannen kan väre litt hårsår når det gjelder morsomheter på hans bekostning ;-) Og i sånne taler skal man jo ikke si noe som motparten opplever som ekkelt. Hmm

Ellers alt bra. Jobbet utrolig mye i det siste. Men har heldigvis fri-helg nå. Skal på fest i kveld. 50-års lag til en av Jörgens barndomskamerater.

Men vi snakkes, vennen
'
Stoooor klem fra mammaen din :-)

Martine sa...

Julia: Jeg gleder meg til den blomstrer!

Mamma: Ja, nå er det lenge siden. Blir sånn når du bor 3-4 timer unna vet du. ;)

Jeg har det bra, og kaffeplanta ser ut til å trives i skrivende stund. Lager du sang? Ikke dårlig! Regner med at du får det til utmerket! :D

*klemme*