onsdag 8. august 2007

Gårsdagen vs i dag

I går følte jeg meg heldigvis mye bedre enn jeg gjorde på mandagen. Jeg var megatrøtt da jeg skulle stå opp for å kave meg på jobb kl 8. Men jeg fikk heldigvis tid til både en gulrot (brødet er tørt, og pålegget er hos Julia) og en kopp kaffe før jeg traska i høyt tempo til jobb og var der 07.58.

Jobbdagen var helt sinnsyk. Rundt 7 personer syke betyr veldig veldig mye å gjøre. Selv etter at jeg var ferdig med en fast medisinrunde (hvor man vanligvis kan gå hjem etterpå) måtte jeg jobbe. Men jeg klager ikke, har jo betalt fram til kl 16.

Så var der rett ned til sentrum hvor jeg kaffelerte med Anne-Line i en time. Kjempekoselig! :D Tiden går desverre altfor fort.

Deretter var det rett hjem for å dusje i 2 min, skifte, sminke meg bittelitt, skifte øredobber, ta på smykke rundt halsen og pakke inn gave til lillesøster. Julia kom, vi hastverkdilla litt før vi kom oss ut døra og kjørte retning Myrvoll for å være bursdagsbesøkere.

Det var en kjempekoselig bursdag. Tenk, lillesøstra mi er 18 år nå. Jeg begynner jo nesten å føle meg gammel. Hun fikk mange fine gaver av meg, Julia, mamma, pappa, tante Randi, kusine Carina og bestefar. Et bra selskap.

Kl 22.45 måtte vi si takk for oss for å komme oss hjem. Jeg skulle på jobb kl 7 i dag! Jeg kjørte Julia hjem og tok så turen hjem til meg selv. Halv tolv var jeg inne i hybelen igjen. Snakk om høytempo-dag!

I dag var jeg oppe kl 6. Tidlig, og jeg var trøøøøøøøtt etter kun 5 timers søvn. *sukke* Dagen starta rolig på jobb, men det ble bare mer og mer å gjøre etter hvert. Nå ligger jeg i senga og lader batteriene litt før jeg skal treffe mamma på middag i sentrum (koselig!), og så møte Tina som kommer på Oslo-besøk og skal bo hos meg. Det blir også koselig. Jeg er midlertidig vanvittig sliten. Men det ordner seg nok.

I morra og fredag har jeg.... FRI! :D Så utrolig deilig...!

2 kommentarer:

mamma sa...

Hei sveis

Endelig et norskt tastatur :-)

Ja takker og bukker for en koselig middagsdate i går. Trivelig :-) Men lille frøken, du må slutte å stresse og stå på slik at du er totalt ut-stressa. Ikke bra det :-( Kanskje bloprosenten skal sjekkes og litt vitaminer inntas.....

Nå skal jeg ganske straks dra og møte Torill. Vi skal på Ski storsenter. Deretter er det en tur innom jorunn før jeg kjører til moss og henter Jørgen :-)

Slitsomt å være i Norge.... ;-)

Ha det bra og stor klem

mamma

Martine sa...

Hurra for norskt tastatur! :D

Ja, det var veldig bra med middagsdate bare oss to. Syns det er koselig jeg. Og det skjer jo ikke sååå ofte.

Håper du har kosa deg med både Torill og Jorunn, og at du får en strålende tur til Nord-Norge!

Jeg skal prøve å komme meg til Gøteborg i den nærmeste framtid. :)

*stor klem*