søndag 5. august 2007

Koselig lørdag

I dag skulle jeg egentlig stå opp kl 10 tenkte jeg. For å få maks ut av dagen. Men jeg var helt i svime da klokka ringte kl 10 (la meg jo kl 03:00 i ren Harry Potter-ekstase), så jeg satte den på 11 og sovna momentant.

Etter å spist frokost og sett "Loving Annabelle" i senga, tok jeg turen nedover til Stockfleths for å treffe festivalsjefen. Vi avtalte kaffe natt til i dag. Jeg tror forøvrig det er første kaffen vi har hatt uten at det har vært snakk om noen spesiell Jafnadhr-agenda. Morsomt. Koselig var det i hvert fall.

Må forøvrig nevne at å gå over fra Harry Potter-lydbok til Lord Of The Rings-lydbok var en skikkelig skikkelig nedtur. :/

Jeg sa hadet til "sjefen" og gikk videre for å møte Kristoffer. Vi traska rundt og kjøpte en del greier vi trengte før vi bestemte oss for å dra hjem til han og lage mat. Det er ikke så lett å finne ut hva vi kan spise lenger når han har funnet ut at han har hvete-intoleranse. Men vi kom til slutt fram til at ris og kylling var bra. Og posesaus til meg. Nam! :D

Joachim og Joachim (!) kom på besøk til han, og vi så "The Thing," en småsær film fra 1982. Kjempekoselig å se "Joachim'ene" igjen altså. Jeg ble kjørt hjem etterpå. Hurra!

Det var afrikansk treff i fellesrommet her på studentbyen i kveld. Første gang jeg har sett noen folk i det rommet siden jeg flytta inn i mai! *ler*

Ingen kommentarer: