lørdag 4. august 2007

Harry Potter


Kl 03.01: Jeg har offisielt lest/hørt ferdig "Harry Potter and the deathly hallows."

I frykt for å spoile, sier jeg bare: OMG! Jeg gråt.

Red: Jeg var så trøtt og sliten i natt at jeg ikke orka å skrive noe mer enn det over. Men i går kveld var en fin kveld. Jeg var alene hjemme, hørte på Harry Potter og dilla på nettet. Sånne kvelder liker jeg. :)

Etter å ha hørt masse masse på Stephen Fry sin geniale opplesning av boka (kan nesten kalle det et enmannsskuespill spør du meg), begynte jeg å føle meg rastløs der jeg lå i senga. Så jeg bestemte meg for å gå en tur. Med Harry Potter selvfølgelig. Jeg kledde på meg, og traska en ganske lang, men effektiv tur på 45 min alene i mørket. Lufta var deilig og klar. Og kroppen var særdeles fornøyd med å være i bevegelse.

Jeg kom hjem, dilla litt mer på nettet, og hørte ferdig boka. Sitter bare med mange følelser. Hele den bokserien er jo helt fantastisk, spesielt nå etter jeg har hørt ALLE bøkene lest av Stephen Fry. <3 Bøkene er definitivt ikke bare for barn og ungdom.

2 kommentarer:

mamma sa...

Hei vennen
Både broderi og Harry Potter er ferdig altså?

Rart det der - man begynner på en ting bare for å få se fram til man er ferdige....... :-/ Dagens filosofiske ord fra meg.

Skal egentlig väre på jobb i dag, men det var så rolig at jeg gikk hjem kl 10 istedet for kl 15.30. Da får man noe som heter HP - hjemgangspoeng. Man går hjem og får halve lönna likevel.

Skal ta det med ro resten av dagen. skal höre ferdig lydbok med Camilla Läckberg "Isprinsessen". Bra bok, som jeg godt kan anbefale. Krim - hvis du lurer på hvilken type bok....

Ha en aldeles flott lördag vennen. Og kos deg i finväret :-)

Klem, mamma

Martine sa...

Jepp, begge deler. Hurra! :)

Ja, sant det der. Men jeg gleda meg til å bli ferdig fordi jeg var så spent på hvordan det endte. Nå sitter jeg igjen med en litt trist følelse. Ikke mer Harry Potter...

Hjemgangspoeng. Ikke dårlig!

Ha en super lørdag selv :)