mandag 6. august 2007

Koselig, men "slitsomt"

I dag våknet jeg av et stykk søt kjæreste kl 9. Jeg var helt sinnsykt trøtt.

Etter å ha stått opp og spist følte jeg meg fortsatt veldig trøtt. Vi rusla rundt i sentrum, og jeg ble bare slappere og slappere. Til slutt orka jeg knapt å stå stille, så vi tok t-banen fra Stortinget til Grønland (!), handlet og dro hjem til Julia. Hun var kjempesnill og lagde lunsj/middag til oss (god grønnsakssuppe). Det er sånt som nesten alltid hjelper på slappheten min.

Men det funka ikke denne gangen.

Vi dilla litt inne. Prøvde å spille spill, men det var ikke særlig stor suksess. Julia begynte å bli rastløs, og jeg tenkte som så at det er dumt å sitte inne på en så fin dag som i dag (sol og varmt).

Så vi bestemte oss for å gå til Carl Berner. Jeg skulle se på fryser på Elkjøp, noe som passa utmerket som et mål for turen. Opp til Carl Berner gikk greit, hadde litt energi. Dessuten var det koselig å gå igjennom botanisk hage! Har ikke vært der siden barneskolen. :)

Vi dilla en del inne på Elkjøp, og jeg begynte å bli slapp igjen. Fant en finfin fryser da, må sjekke det ut litt mer. 2500kr er mye penger.

På vei hjem igjen var jeg megaslapp, men vi kom oss helt tilbake til Grønland til fots. Vel hjemme hos Julia lagde vi kaffe, spiste sjokolade og så på "Imagine me and you" (koselig film). Koselig! Jeg bestemte meg for å dra rett hjem etter filmen for å slappe av og legge meg tidlig.

Så nå sitter jeg her. Har spist "middag" og sett en film. Og dilla på nettet. Snart nattinatt. Jeg skal tidlig opp på jobb i morra. Jeg håper VIRKELIG at jeg føler meg bedre. Åtte timer rundt på sykehuset er ikke moro med en så kjip kropp som jeg har hatt i dag.

*krysse fingrene for en friskere dag i morra*

Men innholdsmessig har denne dagen vært koselig. Må bare få sagt det.

Ingen kommentarer: