mandag 13. august 2007

Det føltes ikke som søndag

Jeg hadde overhode ikke "ukesfølelse" ikke i går, ikke på lørdag. I går måtte jeg stadig minne meg selv på at det var søndag. Grunnen er nok at jeg jobba man-ons forrige uke, så hadde jeg fri to dager som tilsvarer en helg, og så jobba jeg både lørdag og søndag. *knise*

Uansett: Det var en deilig dag på jobben egentlig. Stille og rolig. Jeg satt mye på rumpa og gjorde lite. Jeg klager ikke akkurat på det!

Etter jobb dro jeg hjem og lagde vegetarwok av de siste grønnsakene jeg hadde igjen (det var jo søndag, kom jeg på. Søndag=stengt). Det ble skikkelig godt! Jeg klarte å koke nudlene perfekt sånn at de ga litt motstand da jeg tygde dem. Hurra!

Rett etter middag (fikk ikke vaska opp en gang) dro jeg ned til Majorstua for å møte Asbjørn. Vi skulle se "Fantastic 4: Rise of the silver surfer." Filmen var helt ok. Men jeg fant ut at det ikke er bare bare å se film med en som er døv, når han ønsker å prate og kommentere gjennom filmen. "Hva skal jeg velge? Se på filmen eller snakke med han." *knise* Koselig var det uansett!

Åsmund ringte meg midt under filmen (jeg hadde glemt å skru av lyden, dumme meg). Jeg ringte han opp etterpå, og fant ut at han ville ha filmbesøk. Jeg fant ut at jeg er altfor lite impulsiv, så jeg takka ja. "Attester og annet rask kan jeg ta i morra" tenkte jeg fornøyd da jeg satt på banen på vei til Carl Berner.

Vi skravla en del før vi fikk rota oss ned på Seven Eleven for å leie film. "The Holiday" ble valget siden vi begge ville se romantisk kliss. *ler* Vi opplevde en nesten-stopp i DVD'n (den bare stoppa, midt i kline-scenen! Typisk), men etter problemet var løst med vann og brillepusseskinn så vi videre. Når det begynte å bli seint så jeg tilfeldigvis på klokka. 10 min til siste banen går! Jeg måtte bare hoppe ut av sofaen, hive på meg jakke, ta på sko, klemme Åsmund og traske ned til banen i friskt tempo.

Vel hjemme ble jeg sittende en goooood stund på nettet og bare dille. Deilig. :D

Sovna momentant da jeg først la meg

2 kommentarer:

mamma sa...

hei vennen
hvordan er det med deg i dag? Kjenns det bedre?

Leste om det med Ullevål sykehus. Og det er sant at mankommer opp i de vanskeligste situasjoner hele tiden. Og dere som portörer kommer ofte "pums" opp i siyuasjonene. Men de som bestillte overflytting til den döende personenburde ha venta med det til etter personen var död. Eller i allefall blitt med selv. Ingen proff handtering.

Her er det ny jobbe-uke. skal jobbe helga også :-( Det tar litt imot. Har lyst på mer ferie!!!!

Og jeg blir kjempeglad om du tar deg en tur ned hit til meg. :-) :-) Nå har du kanskej mer tid enn du hadde för? Så bare kom du vennen min :-)

Ha det godt. puss og kram :-)

Martine sa...

Ja, bedre nå. :)

Nei, enig, ikke særlig proft. Sykepleieren hadde i hvert fall vett til å si ifra _rett før_ jeg gikk inn til pasienten og de pårørende. :P

Ferie er en bra ting! :D Jeg har fortsatt en uke igjen og skal nyte det i fulle drag.

Jeg kommer til Göteborg så fort jeg får muligheten. *smile*

*klemme*