søndag 28. oktober 2007

Det nærmer seg jul...

... og jeg må jo prøve å finne ut hva jeg faktisk ønsker meg. Siden det er så vanskelig å svare på når folk spør. ;)

Så, her kommer det litt forskjellige ting jeg trenger/ønsker meg. :)

- Mobiltelefon. Seriøst. Den jeg har dør jo kjempefort. *misfornøyd*

- Dykkercomputer (meg vil haaaa)
- Fjernkontroll til Nikon D80-kameraet mitt (ML-L3)
- Gavekort på Stockfleths (ja, det finnes. Me wants! Perfect for me!)
- Sånn "kopp" som de bruker til å helle melka i kaffen med på barista-steder
- Presskanne i liten størrelse, f.eks en- eller tokoppers.
- CD: Ketil Bjørnstad - "Floating"
- Kam som lager sikksakk-skill
- Ordentlig stekepanne (ikke jern, men ikke teflon heller. Noe som tåler varme. Går det an?)
- Gavekort på kino
- Trillekoffert i okay størrelse (denne kan tydeligvis strykes, i følge mamma. Hmm... *mistenksom*)
- Medisinsk ordbok (okay, litt nerdete, men seriøst)
- Fremmedordbok (ingenting er som en hylle med bare ordbøker. HAHA!)

1 kommentar:

mamma sa...

Hei vennen

Takk for julegavetipsene :-) Bra og väre tidlig ute ;-) Den trille-koffert-ideen kan du forresten stryke fra listen din ;-)
Klem, mamma