torsdag 25. oktober 2007

Ting skjer

I dag sa samboeren min til meg at han kanskje flytter! Jeg syns egentlig det er litt trist, for jeg trives med å bo sammen med ham. Vi har nogelunde samme idè om hva som er bråk og ikke, og når en kan bråke og ikke. Han er omtrent like rolig som meg (bortsett fra at jeg får veldig mye mer besøk enn ham). Det blir spennende å se OM han flytter, og HVIS han gjør det: Hvem kommer inn som min nye samboer...?

I går bestilte jeg endelig ny Mac! Macbook pro 15" kommer hjem til meg rundt 17. november. Det er bare å smøøøøre seg med tålmodighet... Jeg gleder meg!

Dessuten fikk jeg iBooken min tilbake fra service i dag. Sitter og koser meg nå. Den ser ut til å fungere utmerket! Det er glimrende, for da får jeg solgt den! Det kommer til å bli litt trist å sende fra meg hjertebarnet mitt da, skal innrømme det. Den har fulgt meg i over to år..!

Og i morra reiser jeg til Bartebyen. Det blir kooooselig! Får satse på at været holder seg nogelunde okay, for jeg har vært så korttenkt at jeg ikke tenkte på å ta med meg vinterjakker og slikt hjem fra pappa. Ullgenser duger...?

Ingen kommentarer: