onsdag 10. oktober 2007

Cruise!

Nå pakker jeg til cruise. I følge Jessica har jeg reisefeber, noe jeg ikke har skjønt før hun påpekte alle "symptomene." ;)

Jeg gleder meg masse til å reise bort en uke! Selv om det blir rart å ikke være i så mye kontakt med Norge som jeg er vant til. Kommer nok til å snike meg på internett av og til, hvis jeg får mulighet. Klarer ikke holde meg helt unna. Hihi! Så, om noen skal ha tak i meg, er det bare å sende mail/melding på gaysir/melding på facebook. Da spares noen kroner i innkommende meldinger på mobilen. *smile*

Jeg fikk reiseruta fra mamma på mobilen. I morra drar jeg, lillesøster, mammas samboers datter og kjæresten hennes fra Oslo til Göteborg. Og så skal vi sove over der hos mamma til fredag, før vi tar flyet fra Göteborg tidlig fredag morgen. Og båten tar denne runden:

Barcelona - Genova - Napoli - Palermo - Tunis (første gang jeg er i en annen verdensdel!) - Palma - Barcelona.

Ja, og så er det fly tilbake til Göteborg neste fredag. Lillesøster og jeg sover over hos mamma til lørdag, og drar hjem på formiddagen den dagen. Jeg gleder meg!

Jeg har pakka masse, vaska tøy, ordnet med papirer, sendt mail som skal sendes, kjent reisesyken i skuldra, funnet fram bøker og pensum jeg skal ha med og gjort et forsøk på å huske å puste. Og så har jeg gjort ferdig den obligatoriske oppgaven som skal leveres på førstkommende fredag OG neste fredag. Hurra! *fornøyd*

Så nå tror jeg sannelig ikke det er stort mer jeg kan gjøre før jeg legger meg. Kanskje på tide å sove?

Ellers har det forøvrig vært en bra dag. :)

Ingen kommentarer: