fredag 12. oktober 2007

Dag 1: Begynnelsen

Dette har värt litt av en dag! Först var det svömming med Kaja. Skikkelig deilig å bare bruke kroppen litt! Dette tross en helt fantastisk slitsom natt hvor jeg for det förste sleit med å få sove på grunn av stress og reisefeber, for så å drömme veeeeldig slitsom dröm hvor det jeg ville absolutt ikke skjedde, uansett hvor mye jeg strevde for det. Tror den drömmen var litt vel påvirka av ting som skjer rundt meg. ;)

Uansett, svömming först. Bra for kropp og sjel (jeg SKAL begynne å svömme fast igjen!). Kaja og jeg spiste litt frokost nummer to og drakk kaffe för jeg trava ned til skolen for först å ha klassemöte, og så fire timer undervisning. Deretter stakk jeg innom butikken og kjöpte norsk brunost til min kjäre mor (sånt har de ikke her i Sverige nei) för jeg hasta hjem og multitaska med telefonsamtale og pakking samtidig (lenge leve handsfree). Jeg skulle möte mammas samboers datter Sofia og kameraten hennes på Majorstua. De var pakket og klare da jeg kom dit, så vi heiv oss like greit i bilen med en gang og kjörte hjem til lillesöster for å plukke opp henne. Pappa kom og sa god tur til oss - koselig :)

Deretter gikk turen til Göteborg hvor jeg er nå, med et par stopp for å spise mat og kjöpe kaffe. Det var en koselig tur med masse skravling og en del latterkramper fra sjåfören (kaffe og sjokolade er en faaaaaarlig kombinasjon).

Nå har alle sammen lagt seg, mens jeg sitter igjen og smånerder på internett för jeg skal legge meg. I morra er det tidlig opp for å rekke flyet kl 9. Dette blir göy!

Ingen kommentarer: