torsdag 17. juli 2008

Salsa

På kvelden i dag var det relativt rolig på tolkefronten, og jeg spurte pent om jeg kunne få lov til å være med på salsakurset de holdt. Og det fikk jeg. Hurra!

Det var kjempemoro! Jeg dansa med ei dame som virkelig kunne salsa, så hun lærte meg noen trinn og vi klarte oss i grunn ganske bra etter noen bommerter fra min side.

Men dansing altså, det er så utrolig moro! Jeg skulle ønske jeg kunne det bedre. Og jeg burde ha meldt meg på noen form for kurs, men har liksom aldri tatt meg tid til det. Desverre... Jeg kunne sett på dansebilder i evigheter...!

Forresten, NRK Trøndelag var innom Jafnadhr i dag. Og på distriktsnyhetene før kl 19 kom et ganske langt innslag. Sjekk på NRK, du kan til og med se meg der bittelitt. Men det morsomste av alt er at co-tolken min blir filma relativt lenge, uten at hun egentlig har så mye på en skeiv festival å gjøre, annet enn at hun tolker. *ler*

Ingen kommentarer: