tirsdag 29. juli 2008

Flytteprosjekt nr 1


Flytteprosjekt nr 1 er herved ferdig! :D


Nå er jeg stasjonert i Oppegård igjen, tilbake til barndomstrakter. Her skal jeg (og Tina) bo til vi finner oss noe sammen i Oslo. Jeg syns i grunn det er en bra løsning! :)

På fredag skal lillesøster og jeg kjøre sørover. Jeg skal flytte henne til Danmark. :) Og i tillegg blir det en tur innom mamma i Göteborg. Det blir koselig!

Og så er det opp til Trondheim for å flytte Tina ned hit neste uke. Litt av noen prosjekter jeg har foran meg. Tihi.

2 kommentarer:

mamma sa...

Hallo

Ja, ja, nå er det ikke lenge til jeg har englene mine her nede :-) Gleder meg og ser fram imot det.

Lykke til med all pakking, flytting og kjöring :-) Armene blir nok lengre etter dette.

Vi ses på fredag.

Klem, mamma

Martine sa...

Og nå er vi sannelig "her nede." :) Koselig!

Flytting nr 1 har gått bra, og jeg tror i grunn at flytting nr 2 og 3 skal gå finfint også. :)

*klemme*