onsdag 16. juli 2008

Jafnadhr-start

Nå har jeg vært på Jafnadhr som tolk i tre dager allerede. Herregud som tiden flyr!

Jafnadhr er "gode gamle" stemningen hvor alle lever litt i en gledesfylt boble. Det er knallkoselig! Selv om det er litt uvant å være der som tolk, så syns jeg det i grunn går bra. Både hun jeg tolker med og jeg er temmelig ullete i hodene våre etter rundt 12 timers tolking både i går og i dag, men vi er begge enige om at det er gøy. :D

Så tusen takk til alle dere som bidrar til at det er gøy å være på Jafnadhr. :)

Og, i dag tolka jeg fra norsk tegnspråk til engelsk og tilbake igjen. Veldig moro. :D

Det var nok for i kveld tror jeg. Nå er det på tide å hvile hodet mitt. Og hofta. Herregud, jeg føler meg som en 80 år gammel dame som klager på hofta si, men de to siste dagene har den vært skikkelig vond i noen spesielle sitteposisjoner. Noe sier meg at jeg er glad for at jeg har bestilt time hos ortopediteknikk i starten av august, sånn at jeg kan få nye innlegssåler. Puh!

1 kommentar:

mamma sa...

Hei snuppa

Så fint å höre at du har det bra på festivalen :-)Har tenkt på deg og undret :-)

Ang hofta di - tante Martine ;-) Så er det bra at du skal gjöre noe med det. Ikke noe trivelig at du skal plages med sånne greier så ung :-(

Kos deg videre og hils eventuelle kjente :-)

Klem, mamma