tirsdag 15. juli 2008

Dag 8 - Torsdag 10. juli

Torsdag 10. juli

Dette var den store reisedagen, naturlig nok. Kristine, Tina og jeg hadde bestemt oss for å ta bussen. Veldig enkelt og greit siden det var direktebuss. Dessuten har det seg sånn at ingen av oss hadde særlig mye penger igjen. Spesielt ikke Kristine og jeg siden vi hadde brukt ganske så mye penger på dykking. Tihi.

Buss er billig, sammenliknet med taxi. Ergo: Buss. :)

På flyplassen dingla vi litt rundt. Det gikk enkelt og greit både å sjekke inn og å gå igjennom sikkerhetskontrollen. På "den andre siden" fikk jeg plutselig bruk for de få spanskkunnskapene jeg så iherdig har tilegnet meg i løpet av uka. Woho! :D

Flyet var bittelitt forsinka, men ikke noe særlig mer enn en halvtime, så det kan vi ikke klage på. Jeg hadde forresten kjøpt meg en engelsk bok (har lest vanvittig mye denne ferien. Og ikke faglitteratur, jeg har lest skjønnlitteratur. Hurra!) som jeg begynte på. Den heter "PS, I love you." Enkel, populærkultur som er lettlest og passelig for en ferie. Flyturen gikk for det meste med på å lese i den og småprate med Tina og Kristine.

Vel framme på flyplassen stakk vi innom taxfree før vi satte oss for å vente på Kaja som var så snill å hente oss fattiglusene. Hun kom som hun skulle og kjørte oss til Oslo. Tusen takk Kaja, jeg skylder deg en. :)

Da Tina og jeg kom hjem, var det bare å hive seg rundt, pakke ut og få vaska litt klær, siden vi skal av gårde igjen på lørdag. Tina hjem til seg selv og jeg på tolkeoppdrag på Jafnadhr. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godt å høre at du har slappet av og kost deg :D Håper det ikke blir altfor lenge til vi prates.. eller sees for den saks skyld :P

mamma sa...

Hallo vennen

Artig å lese om alt du har opplevd :-)

Håper du har det like bra der du er nå.

Klem, mamma