søndag 27. juli 2008

Flytting

Seriøst, jeg har altfor mange ting! *sukk*

4 kommentarer:

Pia sa...

Å, jeg kjenner meg såå igjen! Det eneste gode som kom ut av min oppdagelse av at jeg hadde -ekstremt- mange ting var at jeg skulle gi bort minst halvparten når jeg fikk ork.

ithil sa...

Hæ? Flytte? Hvor? Martine, dette har du ikke sagt noe om til meg!

Martine sa...

Pia: I knooooow. Vel, så lenge du klarer å gi bort alle tingene dine så...? Det er uansett en bra ting med gjenbruk. :)

Ithil: Åh, har jeg glemt å si det?! :o Jeg flytter til Kolbotn-området. For, jeg får ikke lov å bo her i studenthybelen mer fordi jeg ikke er student. Derfor blir det et mellomstopp hjemme hos pappa (egen hybelleilighet). :)

Anonym sa...

Husk at flyttebilen, nå med tilhenger, kommer klokka halv ti i morra, kjære Martinsen.