søndag 20. juli 2008

Jafnadhr slutt for i år

Da sitter jeg her, i senga til kjæresten i Trondheim, etter sju fantastiske dager på Jafnadhr. Wow, for en uke!

Det har vært alt fra foredrag til matkonkurranser, show, teatersport, konserter, smoothies, badetur, klemming, synging, latter, tegnspråk og masse masse sosialt. Herrrrrlig!

Som jeg har sagt før; Jafnadhr er fortsatt den samme, herlige bobla, selv som tolk. Jeg har kosa meg masse, tross mye jobbing. :)

Dessuten er jeg veldig glad for at hun jeg tolka med og jeg kom godt overens. Og det virka som hun kosa seg masse hun også, noe hun kunne bekrefte da vi skravla sammen i leiebilen på vei ned til Værnes i dag. Og det er jo en bra ting, det betyr at festivalen virkelig passer for alle, uansett kjønn og legning. :)

Været var kanskje det eneste som kunne vært bedre, for det har stort sett vært overskya og regn. Men, hva hjelper det vel å klage? Det er liten mulighet for å gjøre noe med det. Vi fikk i hvert fall pent vær fredag, lørdag og søndag. Hurra!

Nok en gang: Tusen takk alle sammen, for en veldig bra uke på Jafnadhr!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godt å høre at du har hatt det bra:D Selv sitter jeg inne for det meste og leser til 4. eksamensforsøk :S Blir liten tid til noe annet...

mamma sa...

Vennen

Når du kommer deg ordentlig ut av boblen din - så kan du jo ta å ringe meg ;-)

Klem, mamma