fredag 25. juli 2008

Masse bilder!

Jeg har vært en slappfisk (ja, faktisk) med å legge ut bilder av ting jeg har skrevet om. Jeg syns i hvert fall selv at det er litt moro å se på bilder på blogger. Så her kommer et knippe bilder fra forskjellige ting jeg har knipsa fra i løpet av sommeren. :)


Se så sinnsykt mye mennesker det var på Operataket
under feiringa av den nye ekteskapsloven! :D



Ingen ringere enn Anne Grete Preus, min store heltinne gjennom mange år. Og jeg fikk en liten prat med henne etter konserten! Et stort øyeblikk for lille Martine. :)




Mammaen til Tina har knipsa bilde av meg som leker da vi var på minitur i fjellene like ved Hellvik. "Fjellet" vi skulle bestige het Vabergtoppen (ok, kanskje ikke et fjell. Men det var et stykke opp, og vi fikk god utsikt utover Hellviks-området). Jeg liker å leke frosk! :D



Dette er på Gran Canaria. Marie ser skikkelig proff ut med kameraet altså! Bildet er forøvrig tatt i et øyeblikk hvor jeg fikk lyst til å plassere kameraet lenger ned på kroppen og bare knipse i vei. Jeg har faktisk fått masse tøffe bilder ved hjelp av den "teknikken." Føler meg bittelitt proff når det blir sånt resultat av det. :)


Jeg tror kanskje Tina var litt sulten? Vi (altså Marie, Kristine og jeg) var på restaurant sammen med dykkersenter-kollegaene til Marie. En veldig bra aften. Og her aner jeg ingenting om hva som kommer til å skje...


En av Maries grunnkurselever er så behjelpelig som bare det. Jeg prøver tappert å få ut litt vann av skoa mine, noe som ikke var så enkelt når jeg er stiv som en ku. Takk Mel!



Wella, perfectly you. Altså, håret mitt og bading. Det er en diskusjon for seg. Jeg får så sinnsykt mange rare hårfrisyrer! Her tror jeg at jeg prøver å få ut litt vann av øra. Legg forøvrig merke til de veldig sexy skoa jeg har på meg. *knise*



Jeg har slutta som tegnspråktolk og begynt mitt nye liv som blotter (?).



Et litt mer harmonisk bilde av Tina og meg enn det andre. :)




Dette er fra terassen til Marie. Tina leker fotograf, og jeg leker motiv. :)




Tina har lekt seg litt med kamera en gang jeg ikke var klar over det. Se så tøft det ble! Søte pipippen som skal fly opp i palma. Snakk om eksotisk, eller hva? Marie har forøvrig bildedokumentasjon på at det er grønne papegøyer i disse palmene (rett ved terassen hennes), noe vi desverre aldri så da vi var på besøk.



I år var jeg tolk under hele Jafnadhr-oppholdet, så jeg fikk ikke tatt noen bilder fra festivalen. Men jeg hadde med meg kameraet, så litt bilder måtte jeg jo ta. Dette er måneskinnet på havoverflata ganske seint på kvelden, fra verandaen min på Jæktvolden fjordhotell.
Veldig veldig pent. :)



I met up with Maeve the day after Jafnadhr. We just walked around in Trondheim, chatting about... Well, alot. I had a blast! Tina came down and met us after work, and it resulted in another coffee (#2 that day) and Xena-chat. Fun! Maeve, I hope you got nice weather in Lofoten, and that the Norwegian hills treated you well. ;)

Ingen kommentarer: