onsdag 27. februar 2008

# 101

Haha, nå har jeg lagt inn over 100 innlegg på bloggen min. Det hadde jeg ikke trodd. Vanligvis er blogg-prosjekter sånne ting jeg er veldig ivrig på i starten, men så blir det dårligere og dårligere. Men denne gangen har jeg klart å blogge ganske jevnt i over et halvt år hittil. :D

Jeg var på styrke 45 i går. Alene denne gangen, siden Jessica ikke kunne. Men det var alikevel gøy. Og jeg var like sliten i hele kroppen i går som jeg var sist gang. Eneste store forskjellen er at jeg er deilig-støl i dag, ikke sånn krise-jeg-klarer-ikke-gå-støl som jeg ble sist. Hurra!

Kroppen er et mirakel, that's for sure.

Nå skal jeg snart komme meg i praksis. Blir spennende, for det skal skje en del i dag. Og så er det tolkeoppdrag i kveld. Hei, hvor uka flyr gitt.

Jeg må må må komme i gang med en stor mappeoppgave som skal leveres siste dagen i praksis snart. Lurer på om jeg skal sette av tid i helga til det... *gjesp*

Ingen kommentarer: