lørdag 2. februar 2008

Trondheim

I natt ble det bare fem timers søvn. Jeg sovna heldigvis veldig fort, så natta ble utnytta til sitt fulle.

Forelesninga i dag skulle starte klokka 10 i dag, to timer senere enn vanlig. Men sov Martine lenge av den grunn? Neeeeeeeida, hun skulle være på Nydalen til fysioterapi kl 8.15. Jessda.

Men jeg klarte å stå opp i dag også. Og fysioterapauten virker som er flink dame (jeg har fått ny, hun jeg hadde før har slutta)! Så nå blir det problemløsninger og treningsprogram så det tyter ut av øra på meg. *knise* Men det er veldig bra altså!

Etter fysioterapien satte jeg meg på Kaffepikene på nydalen for å drikke gratis kaffe (wiii, lønner seg å ta vare på gamle rabattkort), og tenkte jeg skulle ringe pappa for å spørre han om noe. Jeg trekker ut noe av samtalen (tatt fra husken, altså ikke ordrett):

[...]
Jeg: Ja, nå har jeg pakka ferdig en stor sekk til jeg skal til Trondheim i dag.
Pappa: Å jasså, skal du fly? Når da?
Jeg: Jeg skal ta flyet som går 14:10 fra Gardermoen...?
Pappa: Nei, så morsomt. Det skal jeg også!
[...]

Så pappa og jeg hadde altså havnet på samme fly på vei til Trondheim uten å vite om det! *ler* I tillegg til at han skulle fly samme vei som meg, så bestemte mamma seg for å ta en tur til tante akkurat denne helga når jeg er i Trondheim. Haha, snakk om morsomme tilfeldigheter!

Vel, det viste seg at pappa og jeg skulle få ganske så mange timer sammen til småprat. Flyet var nesten to timer forsinka på grunn av snøværet. Det er veldig irriterende med tanke på at jeg skal hjem igjen allerede tidlig på søndag ettermiddag. Men, jeg skal være glad vi ikke sklei av rullebanen eller noe sånt. Fy, så skummelt! Og det var under to timer etter vi tok av rullebanen.

Jeg kom meg i hvert fall trygt til Trondheim og kjæresten min (selv om det snør både hunder og katter her). *smile fornøyd*

(Og i følge Marie kan flyplassen være stengt hele helga. Jeg tror aldri jeg har vært så glad for at jeg valgte å satse på toget hjem!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fly, assa. Skumle saker. Men det er tog også - stod 50 minutter og ventet på toget på Sesam Stasjon i dag... første var innstilt, neste forsinka.