onsdag 6. februar 2008

Praksis-update

Jah, og så kan det plutselig hende at jeg havner i Oslo alikevel. Nå har jeg jo innstilt meg selv mentalt på å være i Sandefjord, så hodet mitt er litt forvirra stakkars.

Jeg venter bare på at praksisansvarlig på universitetet skal ringe meg. Dette blir spennende! Hvor skal Martine bo de neste fem ukene? :P

(Det ser forøvrig ut til at jeg skal prøve på nytt å bli godkjent som ufaglært tegnspråktolk nå til fredag. Får håpe oppdraget ikke blir kansellert nå igjen da!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så universitetet klarer ikke å bestemme seg for hvor de skal plassere deg? Huff.... men hadde vel vært gøy å havne i Oslo likevel? Du får håpe på det beste, og at universitetet ikke klarer å forvirre deg enda mer :S

Martine sa...

Nei, de gjør visst ikke det. Men nå har de gjort det. Mind game... :/