fredag 22. februar 2008

Forskjellige bilder

Jeg sitter på Dragvoll og kjeder meg litt. Dvs, jeg er veldig ukonsentrert og lite arbeidslysten. Derfor legger jeg inn noen bilder, just for fun (?).


Meg på Dragvoll, bildet er tatt i dag klokken 13.16. ;)


Da jeg var i Sverige før jul, påsto jeg hardnakka at mamma og Jörgen hadde sendt med meg sitronmarinerte laksefileter hjem. Jörgen jobber i Findus, og jeg burde jo stolt på han da han sa at dette ikke finnes i Sverige, men kun i butikkene i Norge. Jörgen: Du hadde rett, jeg bøyer meg i støvet. Denne pakka ble kjøpt på Prix hjemme hos meg i Oslo.


Inngangskortet mitt til studentbyen er ødelagt! Haha, det måtte skje. Jeg har alltid hatt det på nøkkelknippet. Først brakk det ene hjørnet og så brakk det andre. Jeg klippet hjørnene runde, og festa den i midten. Og sannelig: Nå har den brukket tvers over. Det skal sies at jeg har tapet det godt, og det funker fortsatt. Får se hvor lenge det varer da...


Kristoffer og jeg laget kake i forrige uke. Den ble.... ok. Kakemiks på 1-2-3 er kanskje ikke helt greia. Men vi hadde det morsomt med de rare godteridyrene han kjøpte, som vi dekorerte hele kaka med og spidda med gaffel. Stakkars godisdyrene. *knise*

Ingen kommentarer: