onsdag 13. februar 2008

Snikete støling

Herregud, i dag er jeg så støl at jeg ikke klarer å gå normalt! Føler meg superteit når jeg stabber meg av gårde. Trapper og sånt er krise. Det verste er nesten at jeg har måttet gå med helt stive knær, for lårmusklene mine takler ikke for mye vekt på seg når jeg bøyer knærne. Av og til når jeg går, "knekker" knærne mine sammen ufrivillig, noe som fører til at jeg nesten mister balansen. Snakk om å være støl! Haha!

Jeg stakk innom United Bakeries for første gang i mitt liv i dag. Tenkte at jeg skulle spandere på meg et skikkelig sunt og godt (og dyrt) brød for en gangs skyld. Jeg masjer inn i butikken og bort til kassa hvor jeg ganske raskt får hjelp. Damen hjelper meg med å plukke ut et übergrovt speltbrød med en dullion forskjellige korn i. Når jeg skal betale hører jeg plutselig "BIP" og "NUMMER 238?"

Oi. Det var kølappsystem der gitt. Jeg ble ufrivillig en tomsing som ikke skjønner seg på moderne systemer. Men jeg har da aldri vært borti bakerier med kølappsystem før!? Jeg unnskyldte meg veldig til dama bak kassa, og hun sa at det gikk bra. Men følte meg alikevel litt teit da jeg stavra meg ut derfra på mine stive bein.

3 kommentarer:

mamma sa...

Hallo sippe-guri ;-)

Er du ferdig med å sippe og begynt å tatak i livet ditt på en god og humoristisk måte? ;-) Regner med at Tina klarer å muntre deg opp i uka som kommer :-))))

OG - har du ringt fastlegen din????? Mase, mase, mase......

Er jeg vankelig om vi bytter ut Jahn Teigen sangen med Kjärlighetsvisa med Halvdan Sivertsen? Men dere må kutte ut det ene verset? Det som er politisk. synger om at Höyre-bölgen snart må snu. Kan du ordne det med dine söskenbarn - tekst og noter osv? Bare husk å ta bort det ene verset ;-)

Stor mamma-klem

mamma sa...

Ang stölhet, så blir du bare sånn stöl i starten. Musklene må brytes ned för de bygges opp igjen. Dessuten er det beste middelet mot stölhet nemlig å gå å trene. Da trener man bort stölheten. Helt sant.

Lykke til :-)

Klem igjen

Martine sa...

Hehe, ja, nå er det bedre. :)

Jeg har prøvd å ringe fastlegen, men det er rett og slett umulig å komme igjennom. Men har ikke gitt opp håpet enda. ;)

Jeg skal se hva jeg får gjort med sangene!

Takk for tips om stølhet. Blir masse trening neste uke igjen. Woho!