tirsdag 12. februar 2008

Revolusjon?

Okay, hold deg fast i noe stødig, og pass på at du husker å puste når du leser dette:

Jeg har begynt å like å trene!

Herregud, det er helt sprøtt. Jeg kan ikke huske sist jeg tenkte at jeg har lyst til å trene. Men nå har jeg trent tre dager på rad, og syns det er knall!

På søndag tok jeg med meg treningsprogrammet jeg fikk av fysioterapauten min i apparatrommet og prøvde meg fram med, i går var jeg i svømmehallen med Kristoffer (jeg svømte 1250 meter!) og i dag prøvde Jessica og jeg drop-in-time på styrke sammen med en dullion andre jenter. Det var helt fantastisk moro!

Det er sånn at jeg faktisk er litt nervøs for at jeg kommer til å miste denne herlige treningslysten når jeg reiser bort neste uke. Men jeg skal nok sørge for at vi kommer oss på trening på torsdag, jenta mi. Og trene litt på egenhånd også kanskje? ;)

Forøvrig har jeg gjort tre tiltak for å bekjempe anemien min på egenhånd (skal ringe fastlegen også. Lover mamma! Lover pappa! Lover Tina!):
1. Spiser bevisst mer grønnsaker som inneholder jern
2. Kjøpt jernekstrakt i flytende form
3. Lest meg opp litt på ulike typer kjøtt og tilberedning

Apropos jernekstrakt: Jeg syns den er veldig ekkel i smaken. Jeg drakk dette for noen år tilbake også, fikk tips om den. Og den smaker nesten like fælt nå også. Kanskje ikke så rart når den inneholder uttrekk/fruktkonsentrat/ekstrakt av:
Gulrot, brennesle, spinat, kvekerot, fennikel, pære, drue, solbær, bjørnebær, kirsebær, appelsin, rødbeter, sitron, johannesbrød, honning og en dullion andre ting jeg ikke skjønner bæret av. XD

Ingen kommentarer: