onsdag 28. januar 2009

Mobilbilder

Jeg har tenkt på det i en halv evighet, at jeg skal legge ut disse bildene på bloggen min. Men jeg kommer av og til ikke lenger enn til å tenke det. Siden jeg lider av akutt jeg-klarer-ikke-legge-meg-i-fornuftig-tid-syndromet om kveldene, så kan like gjerne legge ut bildene nå. :)


Se så søt liten hund! Lillesøster og jeg var med pappa og en haug med andre mennesker på skogtur til en av de høyeste toppene i Follo-distriktet. Og sannelig, han ene hadde med seg bikkja si. Veldig koselig og snill hund. Jeg måtte ta bilde. Hihi.



Vent litt... Skrev jeg at den var liten!? Å neida. Se her, lillesøstra mi er nesten 170 cm høy. Det er en av de største hundene jeg noen sinne har sett! :D Den praktisk talt galopperte forbi oss. Fan-tas-tisk! :D



Som jeg skrev i blogginnlegget tidligere i kveld (ja, jeg aksjonerer. Har ikke bedre ting å gjøre), så var jeg på besøk hos tante og onkel i Nord-Norge for to uker siden. Da kusina mi og jeg hadde kommet oss inn døra, hørte vi plutselig et voldsomt brak utenfor. Takras! Og sannelig, hele gelenderet datt ned! Snøras er farlig. Spesielt når det er så mye snø som ligger lenge på taket. Med en porsjon mildvær blir det jo dødsfare. Hjelpe meg. :o



Dette synet innbyr bare til "velkommen på jobb", gjør det ikke? Helt enig. Eller ikke. Dette er det som ønsker oss direkteteksterne på NRK velkommen på jobb for tiden. De driver og fikser no greier i gulvet. Så er alltid rene labyrinten for å komme seg inn på kontoret. Kontoret er forøvrig inn til høyre bak den døra dere ser på høyre side. :D *like jobben*



Og jeg kunne selvfølgelig ikke dy meg. Dette er Konserthuset fra mitt ståsted i koret. Jeg skrev for en stund siden at jeg vurderte prøvesynge i Oslo Filharmoniske kor. Jeg bestemte meg for å gjøre det, og nå er jeg med. Vi har konsert nå på torsdag og fredag! :D (og dask på lanken til meg som ikke har blogga om det. Jeg burde jo reklamere for koret mitt! FY MARTINE!)

*

Ingen kommentarer: