tirsdag 20. januar 2009

Operasjon snømåking

I dag gjennomførte jeg operasjon snømåking.

Jessda. Bilen min har vært parkert på samme sted siden før helga. Og det var som jeg frykta: I tillegg til at det var ufattelig mye snø PÅ bilen, så var det også masse snø RUNDT. Måkebilene har sikkert kjørt forbi mange ganger, og all snøen har blitt brøyta til sidene, da også inntil bilen min.

Så jeg så ingen annen løsning enn å trave ned på Oppsal-senteret for å kjøpe meg en snøspade (!). Det skulle de kreve 249 kr for. Men jeg måtte, for det var ikke snakk om å klare å få opp døra på bilen en gang!

Her er før og etter:

Før: Dette var synet som møtte meg. Selv om jeg på dette bildet har børsta bort deler av snøen på sidevinduet foran.


Etter: Jessda. 45 min senere, og en rimelig snøete og svett Martine.

Status på operasjon snø-måking: Suksess!

1 kommentar:

mamma sa...

Hei vennen

Så flink du er :-) Men noen av den snöen kunne du vel ha sendt til Göteborg - her har vi nemlig ikke snö i det hele tatt :-(

Klemme :-)