onsdag 14. januar 2009

Minioppfølger

I går gjorde jeg en fantastisk dusteting ved å prøve å "bryte" meg inn i leiligheten i underetasjen.

Jeg er visst fortsatt ganske surrete: Jeg var på oppdrag langt unna sentrum i dag, og brukte bil. Da jeg var ferdig på oppdrag, kjørte jeg inn til Oslo igjen for å parkere på NRK. Jeg skulle småting nedi sentrum, blant annet være med Tina til Eplehuset og drikke kaffe med Gine. Dessuten kom jeg til å ende opp på NRK uansett, siden jeg har jobba der i dag.

Jepp, lang innledning. Uansett: Jeg tar banen opp til NRK og jobber fram til 21.40. Etter vakta finner jeg ut når neste t-bane jeg rekker går, kler på meg og går ut av NRK sammen med tekstekollegaen min med t-banen som mål. Etter noen hundre meter:

"JEG HAR JO BIL I DAG!"

Tror du kollegen min lo av meg?

S - U - R - R - E - H - O - D - E !

(hadde tatt seg ut om jeg kom meg helt hjem før jeg kom på at jeg hadde glemt bilen)

6 kommentarer:

Asbjørn Tveit sa...

Du Martine, du Martine... du klarer det meste når du er stresset ja.. :P Morsom historie, jeg lo ihvertfall godt. Men det hadde jo vært verre om du hadde kommet deg helt hjem og plutselig kommet på at bilen er i oslo.. :P

mamma sa...

DUUUU...

Jeg tror min lille venn er litt for stressa for tiden??? :-/ Hva med noen avslappende dager i mammas myke fang i Göteborg???

Klem, mamma
(P.S. Ja jeg vet att du kommer 6-8 feb;-)

Martine sa...

Asbjørn: Hihi, godt jeg klarer å gjøre alle mine tullefeil til noe man kan le av i ettertid. ;) Og ja, godt jeg fant ut at jeg hadde glemt bilen så fort!

Mamma: Jah, litt stressa for tiden. ;) Men det blir litt roligere framover håper jeg.

Og gleder meg til å komme på besøk! Blir deilig avslapping. :D

Janne Cecilie sa...

*fnise* Du altså :P Du klarer det utroligste. Takk for 2 gode latterkramper ;)

Janne Cecilie sa...

*fnise* Du altså :P Du klarer det utroligste. Takk for 2 gode latterkramper ;)

Martine sa...

Hihi, godt jeg kan underholde. Bare hyggelig! :)