onsdag 21. januar 2009

Avkobling

Ja, jeg har en del tid til overs for tiden. Rart med det. Men sjekk her, jeg har et knippe med youtube-videoer som jeg syns er knall. Ta en titt!



All respekt til denne amerikanske tegnspråktolken! Innmari tøff tolkning av Marilyn Mansons "New Shit"!



Hahahaha, jeg syns dette er fantastisk (ignorer lav pitch på slutten). Du kommer til å skvette når du hører dette, nesten garantert. ;)



All respekt til Marlee Matlin som er med på "Dancing with the stars". Tøffe, tøffe døve dama! *respekt* To ting jeg må poengtere: Jeg syns det er helt geniaaaaalt at tolken er synlig. Det viser jo hvordan det funker. Og: Hva skjer med at hun ALLTID har mannlige tolker? Hahaha! Hadde ikke vært sånn om hun hadde bodd i Norge, for å si det sånn. :P



Noe sier meg at tekstforfatteren her er temmelig lei av mamma-mas? ;)

15 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg får gåsehus og tårer i øynene av å se Marlee Matlin danse! Så fantastisk hun er :)

Martine sa...

Ja! Hun er så tøff! Veldig bra dame rett og slett. :D

mamma sa...

JAHA, DET FÅR MAN SI ;-)

kLEM

LM sa...

genialt;).......kanskje det e DETTE vi skal bedrive tida vår m nu når vi e arbeidsledig??...musikkvideo...hm.....vi må tenke ut kossen sang vi skal tolke;)

Martine sa...

LM:Ja, kan vi ikke? :D Jeg syns blant annet at du skal kle deg ut. Så kan jeg filme!

Eivor sa...

Jeg må si det er ganske imponerende hvis tolken som står nedafor scenen på den siste videoen faktisk klarer å henge med i det rasende tempoet! ;D

Martine sa...

Eivor: Woho, står det tolk der? Tøøøøft! Har ikke sett det. Men var temmelig fornøyd med at de har teksta hele greia. Haha. Det går fort. :D

LM sa...

æ må bare finne ut kossen artist vi skal velge;).....det må jo være ei skikkelig sexy ei;)...britney?...mohahaha

Martine sa...

LM: Jepp, da kan du få være Britney! :D

Anonym sa...

For en fantastisk Manson-mann!

Martine sa...

Tante Aud: En sånn mann skulle du hatt, eller hva? ;)

Olaves sa...

HAHAHA! Jeg DÆVVER av den siste filmen. Jeg må stjæle den og legge den ut på bloggen min også! HAhaha...

Marlee Matlin -> Psyco. (positivt, altså) ...kunne ikke hu vært norsk? Da hadde skal vi danse vært litt festligere.

Martine sa...

Olaves: Hoho, så kuuuult at du digger den! :D :D

Vi har jo en Marlee Matlin her i Norge også. Eller, hun danser i hvert fall. You rock! (du vet hvem du er) :)

Anonym sa...

Wow! Tøffeste tegnspråktolkning jeg har sett noensinne, det der! (Marilyn Manson) Og jeg har jo sett noen fine tolkinger! :-)

Men jeg skvatt ikke av at han som skiftet fra bryststemme til hodeklang i den andre videoen. Ble dog imponert av stålkontrollen han viser! Fantastisk teknikk! :-)

Jeg digger Marlee Matlin, hun er en fantastisk skuespiller. Og har en herlig humor! :-D

Martine sa...

Elin: Ja, den Marilyn Manson-tolkinga er rett og slett helt fantastisk! Han har gjort flere sanger også, du finner dem på youtube og på hjemmesiden hans. :D

Og haha, du var kanskje forberedt på at han skulle synge begge stemmene? ;)

Matlin er best!