onsdag 4. februar 2009

Lite blogging

Ja, nå blogger jeg lite. Grunnen er at jeg har fått ekstrajobb som transkriberer. Eller hva jeg skal kalle det. Det vil i praksis si at jeg den siste halvannen uka har sitti hjemme og skrevet i gjennomsnitt 40 A4-sider hver dag. Så jeg er i grunn ganske lei av å skrive på data. Haha!

Dessuten tror jeg at jeg begynner å få en veeeeldig sint venstrearm. Og venstre siden av ryggen er heller ikke god. Tiltak? Må komme meg på treninga på NRK igjen snart. Bare røske litt liv i musklene inni der. De er supersinte. Og så har jeg sendt melding til fysioterapauten min. Håper å få litt respons der, så kan hun stikke i meg, massere liv i det som har sovna, og ikke minst kjefte på meg for at jeg ikke har trent på en god stund. Det blir bra. Haha! :P

Ingen kommentarer: