onsdag 7. mai 2008

Sol!

I går satt Lise i klassen min og jeg ute, rett utenfor studentbyen min, og gikk igjennom siste rest av manuset vi skal tolke 21. mai. Og det var så deilig sol! Vi satt en god stund, og jeg klarte faktisk å bli solbrent. Haha! Årets første solbrenthet.

Det beste av alt er at det i dag var like bra vær. Hurra!

En jeg kjenner som selger dykkerutstyr var innom i går, og han klarte å gå derfra med en BCD (dykkervest), ett ventilsett og en dykkercomputer mindre. Jeg skal prøve utstyret og se hvordan det fungerer for meg. Hurra! Da mangler jeg bare... bly, og tank. Men det er det minst viktige, dvs lettest av alt å få tak i der jeg skal dykke. :) Nå må jeg se å komme meg ut i vannet snart altså.

Jeg var forøvrig på tolkeoppdrag i Moss i går. Og etterpå stakk jeg på sykebesøk hos Stina som har kapitulert hjemme i Moss på grunn av kyssesyken. Veldig koselig å se henne igjen altså.

I dag var jeg på skolen og hadde kollokvie fra kl 08.45 til 16.00. Veldig fornøyd med det, jeg syns vi fikk gjort mye. :D Nå nærmer eksamen seg med stormskritt. NRK-opplæring. Teater-tolking. Mappeinnlevering. IK!

Ja, og mammas bryllup også. Det er nå til helga! Jeg har gjort diverse forberedelser, merker jeg begynner å bli litt spent. Dessuten gleder jeg meg!

Ingen kommentarer: