lørdag 24. mai 2008

Nattevakt

I går kveld klokka halv tolv på natta ringte en som ikke presenterte seg ved navn fra portørene og lurte på om jeg kunne jobbe natt til i morra, altså til søndag. Jeg tenkte: "Tja, hvorfor ikke?" Men det er i grunn litt rart å få en telefon fra en ukjent person som spør om dette. Hm. Jaja :)

Vel, det vil i hvert fall si at jeg skal jobbe i natt, for første gang på veldig lenge! Jeg tror ikke jeg har vært på portørene siden starten av... mars, eller april? Jeg husker ikke helt. Men det er i hvert fall veldig lenge siden.

Blir spennende i grunn, de har fått nye callinger. Det vil si en ny dubbeditt jeg kan trykke og leke med når det forhåpentligvis blir litt rolig utover natta. :)

I morra skal jeg på kollokvie kl 11, og rett på middag med lillesøster, mamma og Jörgen. Det blir kos. Heldigvis rekker jeg hjem for å sove et par timer før dagen fortsetter for fullt. :) Og så planlegger jeg å ha en rolig kveld hjemme hos meg selv med episoder fra siste sesongen av Grey's Anatomy. Hurra!

Og ja, mens jeg er i skrivende stund: Nå er det ikke lenge til døvblindeksamen. Jeg er veldig spent, og litt nervøs. Men, jeg VIL klare det!

Ingen kommentarer: