søndag 25. mai 2008

Dagen etter nattevakt

Jeg kom hjem fra nattevakt kl 8.15 i dag morres, og la meg ganske så med en gang. Sovna vel rundt kl 8.30. Og så var jeg oppe og i dusjen allerede kl 10.15. En time og førtifem minutters søvn. Haha! Det har i grunn gått bra, etter forholdene. :)

Jeg dro rett fra dusjen til kollokvie (omtrent) med kaffe i hånda, og var på blindern allerede kl 11. Vi holdt på til litt over 13. Jeg merka at tolkinga mi ikke funka så bra, for hjernen "låste" seg når det ble mye å tenke på. Tror det var søvnmangelen som var problemet. *ler litt* Men, jeg fikk øvd litt i dag, og da er jeg fornøyd. For... litt øvelse hver dag er bedre enn ingenting. :)

Og så var det å hoppe i bilen og kjøre til Oppegård for å spise med lillesøter, mamma og Jörgen. Mamma og Jörgen var i Norge for å feire bursdagen til en venn av dem. Og så klarte jeg å snike meg til middag før de hasta tilbake til Sverige igjen. Veldig koselig!

Etter å ha kjørt søster hjem og prata litt med pappa, dro jeg tilbake til Oslo. Nå har jeg stengt meg inne i det fine været med gardinene trukket for, for å se de siste episodene av Grey's anatomy sesong 4 - trodde jeg. For, det viste seg at det er to episoder til som jeg ikke visste om! Jeg har en lei tendens til å elske den serien, så nå har jeg vært på desperat jakt. Og det er mulig at jeg har klart å finne dem også. Jeg håper det i hvert fall, så jeg får sett slutten av sesongen og kan få ro i sjela. Haha! Men det gryer til noe veldig hot, uten at jeg skal si hva det er. Spoile kan jeg jo ikke gjøre. *smile*

Uansett, jeg tror det blir en rolig kveld, er sliten. Jeg burde kanskje egentlig ha jobba med mappa som skal leveres i juni, eller kanskje transkribert litt. Men... Jeg tror jeg tar meg fri. Syn jeg fortjener det etter å ha vært på kollokvie både fredag, i går og i dag i tillegg til å ha nattevakt. :)

Ingen kommentarer: