tirsdag 29. januar 2008

Vaske og ordne

Jeg sto opp ganske tidlig i dag også, men følte meg generelt slapp utover dagen - delvis fordi jeg antakeligvis har sovet for lenge, og delvis fordi jeg glemmer at det er en god stund siden jeg siste sist. :P

Men, etter forelesninga i dag dro jeg hjem, og bestemte meg for å vaske hele leiligheten. Det er min tur denne uka, og jeg har en del jeg burde få gjort før jeg drar på fredag. Så, nå er leilighet vaska, og klær er hengt opp til tørk.

Jeg var på frilans-møte med Lise i klassen i dag. En koselig tur, og faktisk et veldig bra møte også! Stille og rolig, og alle fikk si sine ting. :D

Og jeg har hjulpet madammen med avanserte regnestykker om fjernsynssignaler og greier. :D

En ganske okay dag. Jeg har vært ganske slapp, men har fått gjort en del i hvert fall.

Ingen kommentarer: