torsdag 31. januar 2008

Mmmmassasje

Ah, i går brukte jeg 480 kroner av "velvære-kontoen" min. Ja, jeg har en egen konto som heter det. Der setter jeg inn 250 kr en gang i måneden og sparer opp til ulike ting som er godt for meg seg. Jeg har tatt fotterapi en gang, nå var det massasje, og i morra er det fysioterapaut. *fornøyd*

Uansett! Det var utrolig godt å få full kroppsmassasje i en hel time i går. Etter timen følte jeg meg relativt pjuskete, mest fordi det var så godt å slappe av, men også fordi store deler av kroppen min var dekka av olje. Og håret mitt var prega av hode-i-hull-stilling og olje i tuppene. Haha!

Lise i klassen og jeg var på Stockfleths før jeg ble massert, hvor vi forberedte oss til tolketrening i dag og skrev på en obligatorisk oppgave. Etter massasjen stakk jeg tilbake til stockfleths for å "slå ihjel" nesten to timer før jeg skulle møte Ida for å spise middag med henne. Jeg ble ferdig med obligen (hurra!), og var særdeles fornøyd med meg selv da vi møttes og gikk til Hard Rock Café for å sjekke ut damene i kort skjørt... Errrr, nei, for å spise mener jeg.

Gitaren til en i Metallica


(Jeg har aldri vært på Hard Rock Café før! Hverken i Norge eller utlandet. Ida syns jeg er rar. Tja, jeg kan ikke si at jeg har gått glipp av så mye?)

1 kommentar:

Tina sa...

Hihi, nice guitar...! :D