onsdag 9. januar 2008

Linselus?

I går, altså tirsdag, var jeg innom UV-informasjonen, og oppdaga at det hadde kommet ny UiO-studiekatalog for 2008. Da må jeg selvfølgelig bla litt i den, mest for å se hvordan tegnspråk og tolkings-delen ser ut. Og sannelig! Der var det profilbilde av meg gitt! HAHA!

Jeg visste ikke at de kom til å bruke det bildet som ble tatt for kanskje halvannet år siden på nytt! De har ikke gitt beskjed om dette, men i grunnen gjør det meg veldig lite. Jeg syns egentlig det er litt morsomt. Jeg var i studiekatalogen i fjor (bare ryggen min da), jeg er på nettsidene til UiO, og jeg er i studiekatalogen deres. *ler*

Ja, jeg måtte jo scanne det inn da (ikke le). Bare for å vise. Hihi.



4 kommentarer:

mamma sa...

Lille venn

Ja, du har alltid värt en liten linselus ;-)

Jörgen og jeg var på kino og såg filmen "Stranger Inside" med Jodie Foster. Vi fant ut begge to at du lignet litt på henne i den filmen - sånn utseendemessig som type. Riktignok en eldre variant av deg da. Men personligheten var forhåpentligvis ikke helt Martine :-)Så du får titte og se selv hva du synes.

Gleder meg til å få besök av deg og Tina til neste helg :-)) Johanne kommer ikke da, men det vet du kanskje?

Klem , mamma

Anonym sa...

får jeg lov til å le litt? *ler*

Ja, artig at du kom på trykk der :P

Martine sa...

Mamma: Hehe, alltid? Jeg får se den Jodie Foster-filmen jeg da. ;) Blir jo nysgjerrig når du skriver sånt! Jeg fikk mail av Johanne rett etter jeg leste kommentaren. Men vi kommer i hvert fall. :)

Henning: Hehe, hvorfor ler du? Ser jeg dum ut på bildet? ;)

Unknown sa...

Fordi du ba oss å ikke le, derfor :P