søndag 6. januar 2008

Siste feriedag

Et mirakel skjedde: Alle flyene jeg ville skulle komme presist, kom presist. Planen om å dra sammen fra Værnes og inn til Trondheim fungerte utmerket, til begges glede! :D

Vi feiret en stille og rolig nyttårsaften. Det var skikkelig koselig! Da klokka nærma seg 00:00, kledde vi på oss og gikk opp på Moholt studentby sitt høyeste punkt. Der så vi utover hele sørlige delen av Trondheim. Og får en utsikt det var. Stjerneklart og behagelig temperatur. Det var et pent syn, må innrømme det. Dessuten var det veldig veldig koselig å feire med jenta mi!

Vi har egentlig brukt dagene sammen på å bare slappe av, se filmer, gå på kino, treffe noen venner, gå tur (men ikke så lang, for det var steike så kaldt!), drikke god kaffe og kose oss. En fiiiin avslutning på juleferien. :D

I går skulle jeg hjem med fly, og var litt smånervøs egentlig. For det første hadde jeg fått melding av Kaja dagen før om at de måtte nødlande i Danmark (hun og Marie hadde vært på Gran Canaria) pga bensinmangel. Dessuten var det visstnok snøkaos på Gardermoen, og de siste dagene har det blåst noe vanvittig i Trondheimsområdet. Så jeg belaga meg på masse forsinkelser.

Vel framme på flyplassen så jeg til min store forbauselse at alt var i rute! Etter å ha slappa av litt med god (dyr!) flyplassmat, så jeg at flyet mitt var 15 min forsinka. Det var jo greit nok, jeg hadde tross alt forventa meg flere timers forsinkelser.

Flyet tok av fra Værnes 25-30 min senere enn det egentlig skulle. Det kan jeg ikke klage på! Det var en del turbulens på vei opp, men jeg sitter nå her og skriver, så da har jeg overlevd. ;)

Det er ingen overraskelse at ferie fører til at døgnet snus. Så nå var det sannelig på tide å snu det tilbake. Jeg la meg kl 01.30 i natt (ja, jeg veeeet, klarte ikke å komme meg i seng før), og sto opp kl 10.10. Jeg syns ikke det er så ille egentlig. Men jeg tror det blir hardt å stå opp kl 7 i morra.

Men, jeg overlever nok. ;)

Forresten, før jeg tok flybussen i går, var vi på Dromedar og drakk god kaffe. Vi satt ved siden av tre menn. Og når to av mennene skulle gå, kyssa han ene han som var igjen. Sånn helt naturlig jeg-er-glad-i-deg-suss. Da ble jeg så glad! :D

1 kommentar:

Tina sa...

Det var ikke bare de tre mennene som var skeive heller, iallefall ikke etter min radar å dømme :P