lørdag 26. januar 2008

Praktisk dag m.m

Jeg tenkte egentlig at jeg skulle bli mye flinkere til å blogge. Kanskje til og med et innlegg hver dag, eller i hvert fall tilsvarende hver dag. Men, allerede samme uka som jeg har tenkt tanken så går det litt tid mellom innleggene.

Jeg tror simpelthen at jeg skal slå fra meg ideen om å være superblogger. ;) Jeg blogger når jeg har lyst og tid. Basta.

En i klassen min og jeg har påtatt oss tolkeoppdrag i Finnmark! :D Så i slutten av mars tar jeg fly nordover, noe jeg gleder meg veldig til. Finnmark er det eneste fylket i Norge jeg aldri har vært i. Dessuten skal vi på et sted hvor jeg har slekt, så da kan jeg forhåpentligvis besøke dem for første gang også. Hurra!

Dessuten har jeg vært megaflink: Jeg har bestilt meg massasjetime. Endelig. Fant et sted som har 30% studentrabatt. Snakk om bonus! Nå mangler det bare at jeg ringer fysioterapauten min og stiller noen spørsmål jeg må ha svar på slik at jeg kan få meg ordentlig treningsprogram på treningssenteret mitt.

I går var jeg på fest hos Marie. Det var knallkoselig! Vi bestemte oss for å ta siste bane, og jeg var superfornøyd fordi jeg kunne komme meg helt hjem med den banen. Men sannelig. Den gikk ikke lengre enn til Stortinget, og det var absolutt siste banen som gikk den kvelden! Siden jeg ikke hadde lyst å traske rundt i sentrum alene kl 1 på natta, måtte jeg bite i det sure eplet og ta taxi hjem. De skal ha 150 kr fra Stortinget og opp til meg. Idioti! Men jeg kom meg hjem. :)

I dag har jeg vært med lillesøster på kryss og tvers i byen for å se etter ballkjole til henne. Pappa syns det var en utmerket å sende MEG på ballkjolehandling. Haha! Men det gikk faktisk bra, vi klarte å finne en fin en, og lillesøster virker veldig fornøyd både med kjolen og assistansen jeg ga. Hurra!

Etter å ha sendt søster på toget, gikk jeg rundt i sentrum med Kristoffer. Vi var en tur på Stockfleths og slappa av, og etterpå dilla vi en del rundt. Jeg fikk faktisk sendt en bukse jeg har til skredderen for å rette på en knapp. Endelig! Jeg har tenkt på at jeg burde gjøre det lenge!

Nå skal jeg lage meg god mat, kanskje lese litt og kanskje se en film. Og ikke minst: Slappe av.

Ingen kommentarer: