torsdag 24. januar 2008

Brødbaking og yoga

Jeg ser at det går litt i perioder med denne blogginga mi. Til tider tar jeg meg ikke tid til å skrive så veldig mye. Som nå. Det har skjedd masse siden sist jeg blogga. Blant annet har jeg vært utenlands, jeg har faktisk reist helt til Göteborg. ;) Det var knallkoselig selv om vi bare ble der fra lørdag til søndag. :D

Note: Badstu er veldig behagelig. Når jeg blir rik (som om det kommer til å skje noen gang) skal jeg skaffe meg egen badstu. Og det er lurt å bestille kinobilletter i god tid før selv om det vanligvis er lite folk på kino på en lørdagskveld (nei, vi fikk ikke "bio-biljetter").

I dag har Jessica og jeg vært på første kurs i yoga stressmestring! Vi har meldt oss på kurs som går hver torsdag fra kl 8-9.30 (!). Og sånn skal det være i åtte uker. Jeg krysser fingrene for at jeg får praksis her i Oslo. Ellers er det mye penger ut av vinduet.

Uansett: Yoga er avslappende, og veldig vondt. For jeg er så satans stiv i alle muskler! Men det var gøy å lære å "sove-puste" i våken tilstand. Hihi.

Ja, og så har Gine og jeg skrivetolka på forelesning i dag. Ny opplevelse. Jeg syns det gikk bra, tross kjipt og bråkete tastatur.

Etter vi hadde levert utstyret, møtte jeg Asbjørn ved butikken. Vi handla inn til kjøttkaker. Jeg lovet ham en litt mer ordentlig middag enn "posemat," og vi fant ut at å gjøre det i dag var en fin ting.

Jeg droppa forøvrig å kjøpe brød, for jeg skulle lage brød selv. Og det har jeg faktisk klart å rote meg til å gjøre. *klappe i hendene* To ferske brød står på rist og avkjøler seg nuh. Hurra!

Siden jeg dropper SAFT i dag, skal jeg bruke tiden på noe nyttig. Jepp.

Ingen kommentarer: