mandag 28. januar 2008

Morgenfugl og praksis

I dag har jeg ikke forelesning før kl 10. Men alikevel satte jeg vekkerklokka på tidlig, i tilfelle jeg skulle føle for å ta meg en svømmetur.

Og det gjorde jeg! Kl 08.10 var jeg uti vannet og startet på mine 1000 meter. Jeg er veldig fornøyd!

Jeg begynner å bli litt frustrert over praksisordningen på studiet mitt. Nå er det to uker til praksisen starter, og jeg har enda ikke fått praksisplass. Jeg vet at det ikke er hun som ordner med dette på studiet sin feil, men alikevel er det frustrertende. Jeg mener, praksisen varer i hele fem uker!

Jeg sendte mail til hun som ordner med plasser for å spørre om jeg hadde fått plass enda. Nei, det hadde jeg ikke. Men hvis jeg ville hadde hun ledig i Skien eller Arendal! Og de stedene vil jeg i hvert fall ikke. Da drar jeg mye heller til Trondheim. Eller Østfold.

Jeg krysser fingrene.

4 kommentarer:

ithil sa...

Hvor lang tid bruker du på å svømme 1000 meter? :)

Martine sa...

Jeg bruker ca... 25 min. Rundt der. Så jeg svømmer ikke sånn megafort. Men ikke veldig sakte heller. :)

Jevnt tempo vil jeg kalle det. ;)

ithil sa...

Og hvor langt er svømmebassenget?

Martine sa...

Bassenget er på 25 meter. En lengde. Dvs at jeg må svømme 40 ganger fram og tilbake. 40 x 25 = 1000 :)