søndag 27. januar 2008

Tur

I dag var det så fantastisk vær! Sola strålte fra blå himmel, og det hadde til og med kommet litt snø i løpet av natta. Så jeg bestemte meg for å høre med Kristoffer om han ville være med på tur. Og det ville han. Hurra!

Jeg skulle ta banen ned til Nasjonalteateret for å møte ham. På stasjonen møtte jeg på disse. Glad jeg hadde med meg månedskort. Haha.

Kontrollørene er på jobb både tidlig og sent - søndag som alle andre dager. ;)

Det var litt komisk da både Kristoffer og min bane stoppa helt samtidig på Nasjonalteateret. Vi gikk "ved siden av hverandre" - på hver side av sporet - på vei ut. 

Turen var veldig forfriskende og hyggelig. Vi bestemte oss for å gå oppover i gatene som går parallelt med Bogstadveien. Dessuten spaserte vi over Blindern, som ser veldig veldig øde ut på en søndag. 

Frederikkeplassen ca kl 16.00 på en søndag

Ingen kommentarer: