mandag 1. desember 2008

Flytting (igjen!)

Jessda. Ser ikke ut som jeg får fred fra all denne flyttinga. Nå har det blitt mye sånt i løpet av et år. Haha! Denne gangen er det Tina som skal ut, og inn i studentbolig for seg selv. Vi måtte bare gi opp prosjektet for å få par-leilighet. Det hadde nok neppe skjedd på denne siden av årsskiftet, for å si det sånn. :P

Og i romjula skal jeg også flytte. Gleder meg til det! Blir godt å komme seg innenfor Oslos grenser igjen. Dessuten er det et helt fantastisk kjøkken og nydelig bad der. Og terrasse! Og oppvaskmaskin! :D Det blir bra.

Og jo, lillesøster kommer hjem fra Danmark. Så det blir mye omorganisering nå i desember.

2 kommentarer:

mamma sa...

Hallo vennen

Du er en liten flytte-guri. Hvor mange steder har du bodd på i ditt liv?

Stor mamma-klem

Martine sa...

Skal vi se...

1. Tårnåsen (?) - stemmer ikke det?
2. Greverudhagan
3. Finnsnes
4. Greverudhagan
5. Myrvoll
6. Oppegård
7. Myrvoll
8. Vevelstad
9. Myrvoll
10. Bjølsen
11. Vestgrensa
12. Myrvoll

og

13. Oppsal (snart).

13 steder. Om du teller med alle gangene jeg har flytta tilbake til samme plass da. Haha, det er sinnsykt mye! :P ikke så rart jeg er lei kan du si...