mandag 8. desember 2008

Julegaver

I går, da jeg kom hjem fra helgeoppdrag med tolking, tok jeg fatt på siste oppgavene i forbindelse med julegaver. Ting ble sortert, pakka inn og fikk julelapper på. Jeg fant til og med fram en liten eske jeg skulle sende julegaven til kusina mi i.

Og i dag har jeg sendt den ene gaven som skulle nordover, av gårde. Så da tror jeg faktisk at jeg er helt ferdig med alt som heter julegaver for i år!

Deilig :)

Jeg har forøvrig også fått tatt avstøpninger av ørene mine i dag. En merkelig følelse å få en tjukk masse sprøyta inn i ørene. Fine julegaven! Det blir da altså til slutt hørselvern, eller støyvern, som skal være finfine å bruke når jeg er på steder med mye høy musikk.

Og så har jeg levert macen min inn på service i dag. Den har de siste månedene nekta plent å brenne alt av DVD og CD. Veldig irriterende. Så nå er den på sykehuset stakkars. Og jeg må bruke Windows i mellomtiden. Yikes! Men jeg har i hvert fall en maskin. Så skal ikke klage. :P

2 kommentarer:

Asbjørn Tveit sa...

ja, det må være deilig. Selv driver jeg som du vet å leser til eksamen.. kjedelig men må gjøres. Julegaver har jeg ikke handlet mye av de siste årene, blir vel kun til de nærmeste. Blir stress når jeg kommer hjem den 20. og skal handle julegaver :P

Martine sa...

Japp, vet du leser til eksamen. Men nå er du kanskje ferdig? :)