onsdag 17. desember 2008

Dataproblemer

Haha, jeg gleder meg masse til vi får nye maskiner på NRK. Den ene maskinen, forholdsvis den jeg stort sett alltid bruker, driver og slår seg av hele tiden. Det er veldig irriterende! Så jeg får ikke forberedt meg mye til tekstinga kan du si. Må til stadighet bak arbeidsbordet og slå den på. Så går det 5 sek - 3 min, og så slår den seg av igjen.

Direkteteksterne ønsker seg nye maskiner til jul!

Apropos maskin: Jeg sjekka status på macbook pro-servicen. De venter på nytt drivverk til brenneren min. Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Håper virkelig det funker med nytt drivverk. Om det gjør, får jeg igjen 590 kr som jeg måtte betale fordi de IKKE fant feil da jeg leverte den inn første gang. Jeg ga meg ikke den gang. Tok med meg macen, kjøpte DVD-plater og satte meg på en kafé for å teste. Funka det? Nope. Så jeg gikk tilbake med maskinen og leverte den inn på nytt. Finner de feil, får jeg tilbake pengene mine!

Men jeg har i hvert fall fått synkronisert iphonen min. Fikk låne macen til ei venninne av søs i går. Så nå bruker jeg den. Hurra! Men gleder meg allikevel massivt til å få macen min tilbake. Det er et stort savn! <3

Ingen kommentarer: