tirsdag 16. desember 2008

Sverige

I helga har lilesøster, jeg og kjæresten min vært på besøk hos mamma og folket i Sverige. Veldig koselig å se mamma igjen! Og jeg syns i grunn hun er tøff med alle de fancy tørklene hun har kjøpt til hodeplagg. :D

Det ble i grunn ganske rolig besøk. Søs, Tina og jeg dro sammen til et handlesenter som ligger kun 8 min kjøring fra der mamma bor. Tina og søs skulle handle gaver, og jeg skulle henge på. Haha, det er ganske morsomt når lillesøster bruker 1 time på å mase på oss for at vi skal komme oss av gårde, og når vi først er der, er det hun som maser på at vi skal komme oss hjem! Hihihi!

Men det ble litt handling for dem da. Og jeg kjøpte meg en hårbøyle (på kvitteringa står det faktisk "tiara", men nok om det) til å bruke for å fjerne hår fra ansiktet under hudpleie (haha), og så kjøpte jeg meg en kaffe. Jeppsda, veldig innholdsrik shoppingtur. Jeg blir litt svett av at det er så sinnsykt mye folk på julehandel!

Og i dag har jeg hatt heeeeelt fri fra jobb. Woho! Veldig deilig. Jeg har gjort en dullion ting, blant annet vært litt julenisse for mamma. Tror jeg har kjørt innom rundt 10 forskjellige steder i dag. Det er både til venner av mamma, biblioteker x 2 for min egen del, bokhandel for å bytte en julegave, Stockfleths i Ski for å drikke kaffe med ei venninne. Med mer. Haha! Men det er sannelig godt å få gjort! :D

Nå skal jeg bare slappe av i kveld. Kanskje finne fram gamle sangnoter, sånn at jeg kan finne ut hvilken sang jeg skal synge på audition til kooooooret? :D

2 kommentarer:

mamma sa...

Hallo vennen

Så fint at det var bra å väre på besök her hos oss :-) Det blir jo litt roligere enn det normalt er, siden jeg ikke orker så mye for tiden. Men bare vent - snart er jeg full ov krutt og fit for fight igje :-))

Takk for julenissejobben. godt man har lokale varianter av den sorten som kan utföre noen sånne juliske övelser för den utflytta mora di ;-)

Når skal du på prövesynging? Er jo spent på resultatat.

Kos deg vider og hils Tina og johanne.

God jul vennen :-9

klem, mamma

Martine sa...

Mamma: Det er så bra at du har positiv innstilling! :D Det blir jeg glad av. Fortsett med det!

Hehe, jepp, jeg er den lokale Oppegård-nissen. ;)

Prøvesynging blir 5. januar. Jeg er så spent at jeg dør litt om jeg tenker for mye på det. haha. er redd jeg er rusten vettu...!

God jul til deg også! :D

*Stor klem på*