mandag 31. mars 2008

Hjemme fra Lakselv

Jepp, da var jeg trygt hjemme igjen fra Finnmarksturen. Flyturene hjem gikk greit tross snø og en del forsinkelser (tilsammen rundt en time, det er ikke så ille). Jeg var vel hjemme igjen ca kl 23.30 i går kveld.

Da jeg kom hjem var det bare spise, pakke ut og prate med kjæresten som sto på planen. Jeg pakka sekken til i dag også før jeg la meg og sovna momentant. Jeg var helt utslitt i går kveld. Gjespa så tårene spratt. *ler*

Merkelig nok følte jeg meg ganske oppegående i dag tidlig etter bare sju timers søvn. Ikke dårlig!

Dagen i dag har gått med på forelesning, blodbankbesøk og levering av tolkeutstyr på tolketjenesten i Strømmen.

Jeg har vært megaflink til å ordne tolkeregninger (de ligger pent fyllt ut i konvolutt som skal sendes i morra) og bestilt bussbilletter tur/retur Sverige både for turen nå i april og til bryllupet til mamma i mai.

Jeg har også bestilt kondolanseblomster på vegne av klassen til familien til en foreleser vi har hatt en del som gikk bort i påsken... Huff, en trist sak det der... :(

Resten av kvelden har jeg brukt på å rydde litt og slappe av. Jeg er fortsatt sliten etter helga, så det er godt å tenke at jeg har fri fra skolen i morra.

I morra skal jeg forresten treffe fetteren min som jeg ikke har sett på mange år! Han ringte meg i forrige uke og lurte på om jeg ville treffe ham. Kjempekoselig! :D

1 kommentar:

mamma sa...

og hvordan gikk det å treffe Björn?

Klem, mamma - som reiser til Berlin om 2 timer :-))))