tirsdag 1. april 2008

Mio-mail

Jeg sendte en mail til Mio Technologies i dag for å høre om forskjellige ting jeg trenger til GPS-en min. Det er altså ting jeg hadde i bilen før den ble stjålet, som nå er borte. Det er snakk om billader, festebrakett og sånt. Jeg vet jeg ikke har noen bil framover, men det er uansett handy å ha om jeg skal låne en bil. Dessuten kan det jo hende at jeg ordner meg en ny bil etter hvert. :)

Uansett, jeg sendte en mail med forespørsel om diverse produkter. Som sikkert flere vet, så har jeg en litt rar mail-adresse som har @mm.st på slutten. De fleste stusser over dette, og det har tydeligvis Mio Technologies også gjort. Sjekk denne mailen jeg fikk i retur:


Dear miss Moheim,

These are the correct accessories. Please note that we cannot ship to other countries then Western Europe countries.
As I saw in your mail- address, that you are from Sao Tome en Principe, it is best to contact our colleagues of your region on www.mio.com.

Kind regards,
Mio Shop Team

I følge Wikipedia Er Sao Tome en Principe en liten øygruppe i havet vest for Afrika. Hahaha!

2 kommentarer:

mamma sa...

ha, ha, du ser litt afrikansk ut - når jeg ser ordentlig etter :-)))

Klem, mamma

Martine sa...

Hahaha, veldig afrikansk av utseende (not). ;)