onsdag 16. april 2008

Bil tilbake!

I dag tok jeg tog til Drammen og lokalbuss derfra til "Biloppretteren" for å...

... hente bilen min! :D

Det viser seg at de idiotene har tatt omtrent alt som går ann å ta av inni bilen, dvs:

* CD-spiller
* To ekstra høytalere som var bak i bilen
* GPS-utstyr (ikke selve GPS'n, den tar jeg alltid med meg inn)
* Mobilholder
* CD'r og annet rask som lighter og penn som lå i hanskerommet
* Koppeholderen min
* Bensintank-lokket
* Bensin (seriøst, tanken var helt tom)
* Førstehjelpsputa

Herregud, det er rart de ikke tok bilmattene, den ødelagte isskrapa og spylervæska mi også. :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom over bloggen din og måtte jo lese lenger ned her også :P Men hvem i all verden er det som stjeler en bil og tar med seg bensintank-lokket??.. o.O kondolerer btw :/ sånt er kjipt!

Martine sa...

Haha, godt spørsmål. De hadde jo stjålet all bensinen min. Regner med de gjorde det, og dreit å skru på plass bensintanklokket. For mye jobb vettu... :P

Takk for kondolasjoner! :)