tirsdag 15. april 2008

Stavanger og uke-stress

Søndag var jeg jo i Stavanger på langt tolkeoppdrag. Jeg var ganske så spent på hvordan det kom til å bli. Men resultatet var veldig fornøyd og stolt Martine som syns hun har klart seg veldig bra over så mange timer. Oppdraget var både koselig, interessant og spennende. :D

Se etter navnet mitt i rulleteksten på Tid for Tegn, 8. mai kl 17.25 - 17.40 på NRK1! :D

Nå har jeg starta på superstressuke. Type delux-stress. Jeg har oppgave som skal leveres fredag om halvannen uke, og jeg skjønner seriøst ikke hvordan jeg skal klare å få den ferdig. Spesielt ikke når jeg faktisk ikke har klart å "få tak på den" til nå. Men skal snakke med noen i klassen i løpet av uka, kanskje vi kan bli opplyst sammen? :)

Lise og jeg var på teateret i dag for å se forestillinga vi skal tolke. Det blir utfordrende, og vi har en skikkelig bevisstgjøringsjobb som må gjøres før vi står på scenen med spot i mai. Men, jeg gleder meg masse til å jobbe med det faktisk. Jeg tror det kommer til å bli særdeles matnyttig og lærerikt for meg som tolk. :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Takk for sist, artig å møte deg på søndag :D

Ganske tøft å gå på skole nå for tiden med oppgaveskriving ja, er i samme situasjon selv... har en oppgave som må bli ferdig om noen uker :S

Men det virker spennende at du våger å satse på en karriere som tolk ;)

Martine sa...

Takk for sist ja! :D Hihi, moro at du var der! Synd vi ikke fikk prata mer.

Da er vi to når det kommer til oppgaver. *sukketisukk* Men det må nok til, eller hva? Vi er flinke studenter!

Takk for det! Tolking er spennende! :D