onsdag 7. november 2007

Vaskedag!

I dag er det onsdag, og karantena på kjøkkenet er ferdig! HURRA! Det beste av alt er at jeg har fri helt fram til kl 18, så jeg har hatt muligheten til å dille hjemme og ordne masse. *fornøyd*

Jeg ble vekt kl 10 av et stykk veldig koselig telefonsamtale. Tusen takk! <3 Kan trygt si at det er en veldig fin måte å våkne på.

Jeg sto opp, spiste litt, og satte i gang med full vask av kjøkkenskap og skuffer. Og så vaska jeg opp alt av tallerkner, kopper, glass, bestikk og annet som skulle inn der. For en deilig følelse. Jeg fulgte opp med å vaske gangen, badet og rommet mitt, før jeg støvsugde og så vaska gulvet. Og nå er det rent her! :D

Punkt nummer to på lista mi var å "rydde opp" i mailboksen min. Så nå er det gjort.

Jeg fikk forøvrig nettopp en telefon fra tolketjenesten i Oslo og Akershus. Jeg tror det er tredje eller fjerde gang dama har ringt meg og lurt på om jeg er godkjent som ufaglært tegnspråktolk. *ler* Snakk om å bli headhunta! Morsomt er det da. :)

Nå er kl 16. Jeg skal ned og hente klærne jeg har vaska, og så skal jeg begynne å rydde i rotehylla mi og ordne i tolkepermen jeg kjøpte inn for evigheter siden som fortsatt er uferdig.

Og kl 18 skal jeg på Peppes pizza med mange av tolkestudentene i første- andre- og tredje-klasse. En "bli-kjent-kveld" arrangert av meg. :D

Dette har vært en bra dag hittil. Jeg har sovet godt i natt, føler meg uthvilt, har fått vaska og rydda masse, og jeg føler meg i ganske god form. Det burde værte bevis nok på at jeg burde slappe av litt mer når jeg føler meg hangslete (men jeg har ikke vært syk! BASTA!). ;)

2 kommentarer:

mamma sa...

Hallo vennen

Ja du Martine, du får det til. Alltid noen prosjekter på gang :-)Har du noen gang tid til å slappe ordentlig av? Gjöre akkurat det du har lyst til?

Her er alt bra. akkurat kommet hjem fra jobb, gikk tidlig i dag :-) Skal se på "Bonde söker fru" på TV. Har litt sansen for det, litt motvekt til alle de perfekte menneskene i andre reality-programmer :-)

Ha det bra vennen og hils til de som jeg også kjenner.

Klem, mamma

Anonym sa...

Heisan Martine,
flink du har vært..:) Du er litt av et ordensmenneske..:)

Ja, jeg lurer på det samme som din kjære mor.. Har du noen gang tid til å slappe ordentlig av? :)

Du er bare så god du..:)

Klem fra Laila